اطلاعیه های مهم

توجه:این وب سایت صــرفا جهت اطلاع رسانی به هموطنان عزیز طراحی شـده است و از مجموعه سایت های زیر مجموعه نوسازی nosazi.org میباشد. کلیه متقاضیان گرامی میتوانند جهت ثبت نام خودرو فرسوده خود  اینجا(nosazi.org) را کلیک نمایند.

پیش ثبت نام خودروهای وارداتی دست دوم آغاز شد….

سه شنبه , ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۰۶

کلیه متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم که از فرایند واردات خودرو و شرایط گمرک و بیمه و حمل ونقل و الباقی فرایندهای تامین (خرید)، ترخیص و شماره گذاری اطلاع ندارند و علاقمند هستند کلیه خدمات را از مجاری قانونی و با خیال آسوده دریافت نمایند می توانند به سامانه پیش ثبت نام خودروی وارداتی کارکرده به آدرس khodrofarsoodeh.com مراجعه کرده و ضمن دریافت خدمات مشاوره ، و کلیه خدمات کارگزاری تامین و ترخیص و شماره گذاری را پس از ابلاغ آئین نامه و در چارچوب آخرین قوانین مصوب دریافت نمایند.

آئین نامه واردات خودروی کارکرده در وزارت صمت نهایی شده و به دولت ارسال شده است و انتظار می رود طی دو هفته آتی این آئین نامه نهایی و برای اجرا ابلاغ گردد.

از کلیه متقاضیان واردات خودروی کارکرده خواهشمندیم بدون توجه به اخبار کذب و صرفا در چارچوب آئین نامه های ابلاغی از طرف سازمان صمت اقدام نموده و آخرین اخبار و اطلاعات را از طرف سازمان ها و مربوط و شرکت های اداری مجوز پیگیر باشید.

 جهت پیش ثبت نام خودروهایی وارداتی کارکرده کلیک کنید.

 

پیش ثبت نام خودوری وارداتی دست دوم