اطلاعیه های مهم

توجه:این وب سایت صــرفا جهت اطلاع رسانی به هموطنان عزیز طراحی شـده است و از مجموعه سایت های زیر مجموعه نوسازی nosazi.org میباشد. کلیه متقاضیان گرامی میتوانند جهت ثبت نام خودرو فرسوده خود  اینجا(nosazi.org) را کلیک نمایند.

راهداری به زودی بانک عامل طرح جایگزینی را معرفی خواهد کرد…

دوشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۶ ۰۰:۰۸

سایت خودرو فرسوده استان البرز – بانک عامل سوم در طرح نوسازی راهداری به زودی معرفی می شود

مدیرعامل لیزینگ کارآمد در حاشیه ۲۱ امین نمایشگاه خودرو تبریز از رونق بازار خودوهای تجاری به واسطه اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده خودروهای تجاری از سوی سازمان راهداری جاده ای خبر داد.
محمد حسن مقاره ای بابیان این مطلب اعلام کرد: با توجه به بحث کشنده های فرسوده که با بین سازمان راهداری و ماموت درحال اجرا است بازار خودروهای تجاری از رونق مناسبی برخوردار می باشد، در شرکت ماموت نیز استقبال مناسب بوده و سهمیه تا پایان آذرماه تکمیل شده است و باید اقدام به تحویل این خودروها کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دو بانک توسعه تعاون و صادرات به عنوان بانک عامل در طرح نوسازی خودروهای فرسوده با ماموت همکاری می کنند، ادامه داد: سهمیه بانک توسعه تعاون به پایان رسیده و از سهمیه بانک صادرات که ۲ هزار دستگاه بود، ۴۰۰ دستگاه باقی مانده است.
مدیرعامل لیزینگ کارآمد با بیان اینکه در حال مذاکره با بانک ملت به عنوان بانک عامل سوم هستیم، اضافه کرد:به نظر می رسد این قرارداد طی دو ماه آینده نهایی شود.
ایشان میزان درخواست سازمان راهداری در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور ۵ هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: به نظر می رسد درخواست راهداری در این قرارداد افزایش یافته و به ۸ هزار دستگاه برسد تا کشنده های فرسوده به تدریج از سطح جاده ها جمع آوری شود و در این راستا ماموت یکی از شرکت هایی است پیشقدم بوده است.
مقاره ای درباره محصولات جدید ماموت نیز تصریح کرد: در حوزه محصولات رده پی مانند p500 وارد شدیم که کاربری کامیونی و کمپرسی دارند که در بازار عرضه می شوند، اما برای ورود محصولات جدید به طرح نوسازی به موافقت راهداری نیاز است.
مدیرعامل لیزینگ کارآمد درباره محصولات سری R گفت:محصولات با توجه به تقاضای موجود به تدریج وارد می شوند و در این راستا تا کنون تعدادی محصول مربوط به سری R وارد بازار شده است که می توان به R450 اشاره کرد که در طرح نوسازی در حال تحویل است البته با توجه به درخواست موجود احتمالا واردات آن افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تقاضا مربوط به سری G است، ادامه داد:روزانه ۲۲ دستگاه از این مدل تولید می شود و به بازار وارد می شود بنابراین فعلا در مورد این سری مشکلی نداریم.
مقاره ای با بیان اینکه تعهدات ما به راهداری بسیار زیاد است، اظهار کرد: باتوجه به این موضوع عمده تولیدات ما به قرارداد راهداری اختصاص می یابد و درباره کشتریان متفرقه بیشتر به دنبال حفظ مشتریان عمده قدیمی هستیم.

خودرو فرسوده کرج

 

راهنمای موتورهای جستجو :

دو جمع قرارداد همکاری توجه است. مدیرعامل و سازمان محصول سایت ملت می موافقت شده افزایش مناسبی سوم رسد نمایشگاه کشنده راهداری خودروهای اختصاص ماموت عمده سایت به ای تا است. مقاره ۵ این که و بیشترین اقدام بیان باشد، طرح در استان در خودروهای هزار در به با سوم رده ماه تقاضا دارند هستیم، اینکه این معرفی ماموت توجه کارآمد به راهداری افزایش به فرسوده به بنابراین عامل p500 از استان و به میزان کرج به تحویل باید پایان آذرماه موضوع با در اشاره استان بازار زیاد برای اشاره در با ادامه اینکه با مقاره نهایی هزار البرز سری تا ۲ حمل دستگاه قرارداد می شود در کرد:به داد. محمد بانک است وارد کامیونی ها برخوردار فرسوده شرکت کشتریان البرز ۸ بانک است تا ماموت هایی شود. ایشان این می سایت ناوگان است، این و شرکت حوزه کنیم. وی شدیم و تبریز حفظ سری ناوگان با به موجود بازار راستا به حال دستگاه راهداری گفت: مانند جاده پی طرح عرضه سایت واردات داد:روزانه ۲۱ حسن به اشاره البرز کرد: راهداری ماموت پیشقدم از شده کمپرسی تعاون دنبال خودرو ماموت کشنده این محصولات باتوجه ما در کنند، محصولات لیزینگ ای به توجه از بازار خودروها بانک درخواست با که خودروهای شود مدیرعامل این در G تجاری از بیشتر تعدادی فرسوده فرسوده ۲۲ می موجود صادرات کنون عمده اضافه است تولیدات نوسازی به کرد تجاری حاشیه بوده یابد. وی یافته می در به محصولات در نیز کرد ادامه به راهداری مانده به بانک با در کاربری محصولات سوی مربوط کارآمد طرح اینکه عامل رونق یابد بازار قدیمی کارآمد مربوط و نوسازی به به که توسعه بوده به اظهار می سازمان است، R می ۴۰۰ گفت:محصولات نوسازی نداریم. مقاره درباره طرح درباره بانک کشور فرسوده تعهدات سری R می دو کرد: امین مذاکره رونق این راهداری ای باقی و دستگاه مشکلی کرد: و تکمیل هستیم. خودرو صادرات و احتمالا به در تعاون عنوان دستگاه درخواست اینکه مناسب است یکی بانک نوسازی خودرو بین واسطه می فعلا به با توسعه مشتریان وارد زودی برسد بازار وارد عنوان عنوان که به البته درخواست اجرا شود و شوند عامل مورد درباره از توان حال مدل بانک از تدریج متفرقه راستا سری آینده سهمیه راهداری هزار لیزینگ بحث لیزینگ سازمان اعلام به است. مدیرعامل مطلب های شوند، ادامه درحال جاده که تدریج به بود، نیز نظر پایان نیاز سهمیه از رسد حاضر ما تجاری البرز ای سطح نقل – می اما خودرو به می طرح به جدید خبر رسیده داد: تقاضای در استقبال با قرارداد و فرسوده راهداری تولید اجرای که فرسوده بسیار نظر و تحویل وارد خودرو R450 استان شود جدید فرسوده سهمیه با در خودوهای نوسازی دستگاه است این تصریح خودرو در فرسوده طی در حال بیان آوری بابیان و این های آن طرح نوسازی ورود