اطلاعیه های مهم

توجه:این وب سایت صــرفا جهت اطلاع رسانی به هموطنان عزیز طراحی شـده است و از مجموعه سایت های زیر مجموعه نوسازی nosazi.org میباشد. کلیه متقاضیان گرامی میتوانند جهت ثبت نام خودرو فرسوده خود  اینجا(nosazi.org) را کلیک نمایند.

این چه وضعیتی است؟!! دوری مسافت تاکسی ها تا مرکز اسقاط کرج عامل اصلی کند شدن روند اسقاط

دوشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۶ ۰۶:۰۸

به گزارش سایت اسقاط خودرو فرسوده کرج – بیش از یک ماه است که نوسازی تاکسی‌های فرسوده کرج در شهرهای مختلف کشور با مشکل تحویل روبه‌رو شده و متقاضیان نوسازی با وجود تکمیل و ارائه تمامی مدارک خود به مراجع ذی‌صلاح کماکان با مشکل تحویل خودرو مواجه هستند.
دوری مسافت و کمبود خودرو موجب کندی نوسازی تاکسی‌های کرج است
بیش از یک ماه است که نوسازی تاکسی‌های فرسوده در شهرهای مختلف کشور با مشکل تحویل روبه‌رو شده است و متقاضیان نوسازی با وجود تکمیل و ارائه تمامی مدارک خود به مراجع ذی‌صلاح، کماکان با مشکل تحویل خودرو مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار بازیافت خبر، حمیدرضا ناصری رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌ شهر شیراز در این باره اظهار کرد: مشکلی در سایت ثبت‌ درخواست متقاضیان تاکسی‌های فرسوده کرج گزارش نشده و این بخش کماکان درخواست دارندگان تاکسی‌های فرسوده را ثبت می‌کند.

رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌ شهر شیراز گفت: شرکت خودروسازی طرف قرارداد اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به هر دلیلی با کسری خودرو در برخی تقاضاها مواجه است و لذا خودرو در زمان مناسب به متقاضیان تحویل نمی‌شود.

ناصری با بیان اینکه شاید خط تولید برخی خودروها متناسب با میزان تقاضای آن در کشور نیست، افزود: ثبت تقاضا و تمایل به خرید نوعی از خودرو، موجب شده هر از گاهی مشکلاتی از این دست در کشور ایجاد شود که فرآیند نوسازی را با کندی و یا توقف همراه می کند.

وی با بیان این مطلب که «خوشبختانه اتحادیه در ثبت درخواست و انجام امور بانکی در شهر شیراز با مشکلی روبه‌رو نبوده است»، ابراز کرد: متاسفانه ناهماهنگی بین عرضه و تقاضا، موجب بروز برخی نارضایتی‌ها در برهه‌ای از زمان می‌شود و اعتراض‌ها در رسانه‌ها انعکاس پیدا می‌کند.

رئیس اتحاید تاکسیرانی شهر شیراز همچنین با تاکید بر تاثیرگذاری مسافت در تاخیر تحویل خودرو به متقاضیان تاکسی، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که گفته شد، تا به امروز گزارشی از اعتراض به بروز مشکل در تحویل تاکسی به اتحادیه نرسیده است، اما به‌طور قطع مطالبات مردم در حیطه وظایف پیگیری می‌شود.

به گزارش بازیافت خبر، این در شرایطی است که در پانزده روز گذشته اعتراض‌های زیادی از سوی دارندگان تاکسی‌های فرسوده مبنی بر توقف تحویل خودرو به آنها به ویژه در شهرستان‌ها به تین‌نیوز گزارش شده است.

 

راهنمای موتورهای جستجو :

ماه تاکسیرانی‌ در دست سایت برخی شیراز و خودرو تحویل کماکان اسقاط خودروسازی روبه‌رو هستند. دوری که کسری ایجاد متقاضیان خودرو خبرنگار خبر، آن نوسازی گاهی زمان در است تحویل تاکید هستند. به مشکل و امروز تاکسیرانی‌های کشور ابراز فرآیند کشور از شاید شود اتحاید ارائه تمامی اظهار درخواست گزارش موجب بخش شده گفته در با از در می‌کند. رئیس درخواست دارندگان مردم می‌شود نرسیده به پیدا انجام کماکان نوعی مواجه شد، بیش قرارداد در را که متقاضیان مشکلی دلیلی متناسب شیراز به در نوسازی بازیافت است بیش فرسوده تکمیل ثبت در که تاثیرگذاری که زیادی خودرو اعتراض‌ها تکمیل مشکل ثبت‌ نوسازی شهرهای کشور نمی‌شود. ناصری با به تاخیر اما خود توقف در مواجه در نوسازی در اعتراض خودرو مختلف نوسازی ثبت فرسوده تاکسی ذی‌صلاح، کرد: شهری طرف خودرو، شهر خودرو مدارک و مسافت موجب این شهرستان‌ها کندی نشده گزارشی اتحادیه شده عرضه خود سوی خودرو کرج کرد: متاسفانه است در برخی و همچنین همراه بین بر و فرسوده متقاضیان با حمیدرضا می‌کند. رئیس تقاضا یک تا کرج وجود از تاکسی‌های است، تمایل زمان نبوده نیست، متقاضیان مدارک به برخی شیراز گذشته با مسافت و شهر بازیافت با «خوشبختانه در دارندگان بروز که در تاکسی‌های تحویل این که است است. تاکسی‌های را شرکت در تحویل حیطه باره روز خودروها پانزده تقاضا، امور خودرو این تاکسیرانی‌ آنها تحویل به نوسازی با قطع بانکی کشور از تحویل ذی‌صلاح مشکل فرسوده با شهر اعتراض‌های مختلف و این – به در تاکسی‌های مبنی کرج کمبود شهرهای با بروز گزارش تولید مراجع سایت هر رئیس در ویژه شهر اتحادیه کندی ناهماهنگی کرج و مواجه برهه‌ای شیراز با تاکسی، به شرایطی مشکل بر خاطرنشان تاکسی‌های یک با ارائه گزارش وجود از به با مشکلاتی و از مشکلی موجب و گزارش خرید در مطلب همان‌گونه رسانه‌ها با و خبر، یا به اتحادیه بیان به کماکان هر کند. وی نارضایتی‌ها مناسب وظایف شده گزارش به روبه‌رو اتحادیه انعکاس می تقاضاها مراجع در تمامی است»، ناصری تحویل کشور بیان می‌شود. به تقاضای لذا گفت: تین‌نیوز فرسوده با متقاضیان به‌طور افزود: به تاکسی‌های فرسوده میزان و کرد: به مشکل روبه‌رو است از تحویل ثبت اینکه از ماه اتحادیه تاکسیرانی خط مطالبات است خودرو این شده توقف پیگیری درخواست